Subject: FW: Riisipere vee- ja kanalisatsioonitrassid seoses EHR menetlusega nr 395099
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 07:40:26 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Marit Areng <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 8, 2024 5:10 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>; Kert Fuks 
<[email-masked]>
Cc: Kaie Tobreluts <[email-masked]>
Subject: Riisipere vee- ja kanalisatsioonitrassid seoses EHR menetlusega nr 
395099

Tere

Riisipere vee- ja kanalisatsioonitrassid on ehitisregistris olemas ning 
neile on välja antud kasutusload 23. septembril 2013. aastal. Edastan nende 
kohta Nissi Vallavalitsuse korraldused. Nissi Vallavalitsusel oli jäänud 
ehitisregistrisse kandmata torustike koordinaadid ja seetõttu aadressi järgi 
ei olnud võimalik neid leida. Nüüd on veetorustiku koordinaadid sisestatud 
ja kanalitsatsioonitorustiku koordinaadid on sisestamisel. Veetorustiku EHR 
kood on 220658460 ja kanalisatsioonitorustiku EHR kood 220658459. Edastan 
kirjas teostusjoonised ja Nissi Vallavalitsuse korraldused kasutusloa 
andmise kohta.

LugupidamisegaMarit Areng

registrite spetsialist

GSM  <tel:+372%205323%204573> +372 5323 4573

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>